Φαγοπότι πολλαπλών διαδρομών στον ΟΑΣΘ: Νοικιάζουν μεταχειρισμένα λεωφορεία με κόστος μίσθωσης που υπερβαίνει την αγορά καινούργιων!
Πάνω από 130.000 ευρώ ανά όχημα θα κοστίσει στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης η λειτουργική μίσθωση μεταχειρισμένων αστικών λεωφορείων ηλικίας 12-14 ετών για τους επόμενους 30 μήνες, δηλαδή τουλάχιστον 10 φορές περισσότερο από την τρέχουσα αξία τους για αγορά ή μίσθωση.
Με μια… ληγμένη υπογραφή και το αναμενόμενο πλούσιο κοστολόγιο ολοκληρώθηκε προχθές ο διαγωνισμός του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης για τη λειτουργική μίσθωση έως 450 μεταχειρισμένων λεωφορείων συνολικού προϋπολογισμού άνω των 64 εκατ. ευρώ – ο ΟΑΣΘ έχει ήδη ενεργοποιήσει κάποια από τα δικαιώματα προαίρεσης και έχει δηλώσει ότι θα χρειαστεί άλλα 200-270 αστικά λεωφορεία από τις αρχές του 2021.
Η επιτροπή του ΟΑΣΘ χρειάστηκε ενάμιση μήνα για να διαβάσει προσεκτικά τις τεχνικές προσφορές και να απορρίψει στο ενδιάμεσο διάστημα τη συμμετοχή του Συνεταιρισμού ΚΤΕΛ Μακεδονία επειδή δεν πληρούσε κάποιους από τους όρους της προκήρυξης, αλλά δεν ασχολήθηκε με τους «λόγους αποκλεισμού» όπου πράγματι υπήρχε ευρύτερο κώλυμα.
Εκ του αποτελέσματος η επιτροπή αποφάνθηκε π.χ. ότι δεν συντρέχει ζήτημα σύγκρουσης ανταγωνισμού (μεταφορικού έργου) με τους δύο υποψήφιους, ούτε με τα αστικά ή υπεραστικά δρομολόγια των ΚΤΕΛ, ούτε π.χ. με τον όμιλο εταιρειών των αδελφών Παπαδάκη που συνδέει ελληνικές πόλεις με διάφορους προορισμούς στην Αλβανία και αντίστροφα μεταφέροντας επιβάτες.
Η οικονομική προσφορά της MED BUSS & TRUCK CENTER A.E., η οποία άνοιξε προχθές, απλώς… επιβεβαιώνει τον διαθέσιμο προϋπολογισμό με μια έκπτωση 5%.
Για τα πρώτα 180 μεταχειρισμένα αστικά λεωφορεία ηλικίας 12-14 ετών ο ανάδοχος ζητά μηνιαίο μίσθωμα 2.850 ευρώ (3.534 ευρώ μαζί με ΦΠΑ), δηλαδή ένα συνολικό κόστος περίπου 110.000 ευρώ ανά λεωφορείο για τους επόμενους 30 μήνες και προσδοκά τουλάχιστον άλλα 20.000 ευρώ ή περισσότερα ανά όχημα ως υπολειμματική αξία για να δώσει την κυριότητά τους στον Οργανισμό μετά τη λήξη της σύμβασης (εάν δεν ενεργοποιηθεί στο μεταξύ η χρονική προαίρεση που αυξάνει τη διάρκεια και το κόστος κατά 50%+50%).
Η προσφορά περιλαμβάνει 92 αστικά λεωφορεία Mercedes-Benz Ο-530 και 9 αστικά ΜΑΝ Α21, μήκους 12 μέτρων, καθώς και 32 αρθρωτά αστικά λεωφορεία Mercedes-Benz Ο-530-G, δυο τρίπορτα αρθρωτά ΜΑΝ Α23, 23 αρθρωτά Solaris Urbino 18 (ηλικίας άνω των 10 ετών) και 22 τρίπορτα αρθρωτά Volvo 7700A, μήκους 18 μέτρων, όλα με προδιαγραφές καυσαερίων euro V.
Η Επιτροπή τελικά βρήκε τον τρόπο να μας κάνει να γελάσουμε για άλλη μία φορά, κρίνοντας συμφέρουσα την προσφορά με βάση… τρία τιμολόγια εκμίσθωσης τουριστικών λεωφορείων από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης προς ιδιώτες και μία σύμβαση μίσθωσης από τον ΟΑΣΘ λεωφορείου των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης!
Συμφέρον για τον ΟΑΣΘ (δηλαδή με μηνιαίο κόστος μικρότερο από τον… προϋπολογισμό) βρήκε το αποτέλεσμα και ο τέως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας, ο οποίος έσπευσε να εγκρίνει αυθημερόν (10 Αυγούστου) με την υπογραφή του το Πρακτικό Αξιολόγησης Οικονομικών Προσφορών, αν και η θητεία του έχει λήξει από την προηγούμενη Πέμπτη 6 Αυγούστου και δεν υπάρχουν ακόμα νέα για αντικατάσταση ή ανανέωση θητείας (βλέπε έγγραφα).
Η «λυπητερή»
Πρακτικά ο ΟΑΣΘ θα πρέπει να πληρώνει 636.120 ευρώ τον μήνα μέχρι τον Δεκέμβριο και ενδεχομένως 2 ή 3 φορές περισσότερα από τις αρχές της επόμενης χρονιάς εάν παραλάβει το σύνολο των 450 αστικών λεωφορείων. Πρόκειται για απίστευτα ποσά, με τα οποία, εάν επιμένει σε λεωφορεία που αποσύρουν άλλοι συγκοινωνιακοί οργανισμοί, θα μπορούσε κάθε μήνα να αγοράζει 50 έως 150 μεταχειρισμένα αστικά με τις τρέχουσες τιμές αγοράς.
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης αντιτάσσει σε αυτά τα κοστολόγια ότι περιλαμβάνουν την τεχνική υποστήριξη (πάντως δεν τον υποχρεώνει κανείς να μην αξιοποιήσει το τεχνικό προσωπικό που διαθέτει), αλλά και πάλι τα συγκριτικά κοστολόγια είναι… σκανδαλιστικά, αφού με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε κάθε μήνα να εξοφλεί την αξία δύο έως έξι εντελώς καινούργιων αστικών λεωφορείων euro VI ή μερικών καινούργιων ηλεκτρικών λεωφορείων και μέσα σε 30 μήνες να αντικαταστήσει πλήρως τον στόλο λεωφορείων του με καινούργια.
Τα… μεσιτικά
Οι αγγελίες είναι αποκαλυπτικές για τα πραγματικά κοστολόγια των μεταχειρισμένων αστικών λεωφορείων, που ξεκινούν από 6.000 ευρώ (π.χ. αρθρωτό του 2005 προδιαγραφών euro V, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κλιματισμό). Με 12.000 ευρώ μπορείς να βρεις ακόμα και μοντέλα του 2012 ευκαιριακά. Αντίστοιχα μπορείς να συμφωνήσεις για leasing με μηνιαίο κόστος 600 ευρώ για αστικά λεωφορεία με ηλικία κοντά στα 10 χρόνια ή στα μισά χρήματα για μοντέλα με μεγαλύτερη ηλικία.
Εξαγωγές…
Την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στη Θεσσαλονίκη θα τη δούμε σύντομα και στην Αθήνα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός την περασμένη Παρασκευή. Διαγωνισμός για τουλάχιστον 300 μεταχειρισμένα θα ακολουθήσει και για την Αθήνα, ενώ ανακοινώθηκε και σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, τα οποία θα επενδύσουν σε τουλάχιστον 203 λεωφορεία και 550 οδηγούς – αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα ακολουθήσει και κρατική ενίσχυση αρκετών εκατομμυρίων.
Ε ρε γλέντια…
ΠΗΓΗ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, ΣΕΛΙΔΑ 7 από 40
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση,
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40 δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.
17,5 ΧΛΜ ΠΕΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΩΝ ΔΡΥΜΟ
email.stratonikisel@gmail.com
ΚΙΝ. 6977868000 – 6907847307
ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ FACEBOOK: https://www.facebook.com/pg/stratonikh_
ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ YOUTUBE:
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
Δεν υπάρχουν σχόλια