Είπε ψέματα ο Κυριάκος στη Βουλή για τις Belharra!
Η έκθεση του Λογιστηρίου του Κράτους τορπίλισε το αφήγημα του Μητσοτάκη για το πώς, πότε και πόσα θα πληρώσουμε
Η εθνική άμυνα και το Πολεμικό Ναυτικό -σίγουρα- χρειάζονται τις γαλλικές φρεγάτες Belharra, οι οποίες χαρακτηρίζονται υπερόπλο που θα χρησιμοποιείται για τα επόμενα 30 χρόνια. Και μακάρι οι οικονομικές δυνατότητες της χώρας να επέτρεπαν την αγορά περισσότερων πλοίων του ίδιου ή άλλου τύπου.
Ομως η πραγματική εθνική ανάγκη δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιείται σαν άλλοθι από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και να έχει ως αποτέλεσμα την παραπλάνηση της Βουλής και των πολιτών. Οπως και στην περίπτωση των νοσηλευομένων στις ΜΕΘ και των διασωληνωμένων εκτός ΜΕΘ, και όπως έχει συμβεί και σε πολλά άλλα θέματα, για τα οποία είπε ψέματα στη Βουλή, ο κ. Μητσοτάκης κορόιδεψε τους Ελληνες για τις πληρωμές των Belharra.
Στις 7 Οκτωβρίου 2021, κατά τη συζήτηση στη Βουλή για την κύρωση της ελληνογαλλικής συμφωνίας αμυντικής συνεργασίας και απαντώντας σε ερωτήματα της αντιπολίτευσης, ο κ. Μητσοτάκης είπε τα εξής: «Κάνατε μια αναφορά στο αν μπορούμε να αγοράσουμε και τις φρεγάτες Belharra, αν αντέχουμε να αγοράσουμε και τα Rafale. Σας διαβεβαιώνω ότι, ναι, αντέχουμε να αγοράσουμε και τα δύο. Διότι τα μεν Rafale θα αποπληρωθούν το 2021 και το 2022, κάνοντας χρήση και της ρήτρας διαφυγής, κατά συνέπεια δεν θα επιβαρύνουν το έλλειμμά μας τα δύο χρόνια αυτά, οι δε Belharra θα αρχίσουν να αποπληρώνονται από το 2025 και μετά».
Η αναφορά του κ. Μητσοτάκη σε πληρωμές μετά το 2025 (άρα από το 2026) ξένισε τότε τα στελέχη του υπουργείου Εθνικής Αμυνας, αλλά και Ελληνες και ξένους εργαζομένους σε αμυντικές βιομηχανίες. Γιατί -αν ίσχυε- θα αποτελούσε, πραγματικά, επιτυχία παγκοσμίων διαστάσεων! Δεν θα είχε ξανασυμβεί διεθνώς στην Ιστορία μία χώρα να παραγγέλνει σήμερα πολεμικά πλοία, μαχητικά αεροσκάφη ή οτιδήποτε άλλο, αλλά να αρχίσει να τα πληρώνει τέσσερα πέντε χρόνια αργότερα.
Ομως, ασφαλώς, δεν μπορούσε να επιτύχει έναν τέτοιο άθλο ο κ. Μητσοτάκης και, προφανώς, έλεγε ψέματα. Ή διαφορετικά -δεν ξέρουμε τι είναι χειρότερο- ο πρωθυπουργός δεν είχε καταλάβει τι υπογράφει η χώρα και πώς και πότε θα το πληρώσει από το υστέρημα και τους φόρους των Ελλήνων.
Διαβάζουμε, λοιπόν, στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η οποία κατατέθηκε χθες στη Βουλή μαζί με το νομοσχέδιο για την έγκριση της σύμβασης με τη ναυπηγό εταιρία Naval Group, ότι η συνολική δαπάνη των 3,23 δισ. ευρώ «θα καταβληθεί, σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, τμηματικά από το τρέχον έτος έως και το έτος 2029. Συγκεκριμένα:
– περίπου 1,168 δισ. ευρώ για το έτος 2022,
– περίπου 517.000.000 ευρώ για το έτος 2023,
– περίπου 479.000.000 ευρώ για το έτος 2024,
– περίπου 490.000.000 ευρώ για το έτος 2025,
– περίπου 271.000.000 ευρώ για το έτος 2026,
– περίπου 181.000.000 ευρώ για το έτος 2027,
– περίπου 109.000.000 ευρώ για το έτος 2028,
– περίπου 22.000.000 ευρώ για το έτος 2029.
Με λίγα λόγια (και σε αντίθεση με όσα είπε ο κ. Μητσοτάκης), η ελληνική πλευρά θα πληρώσει στους Γάλλους από το 2022 ως και το 2025 τα 2,65 δισ. ευρώ από τα συνολικά 3,23 δισ. ευρώ του κόστους των Belharra.
237.000.000 ευρώ παραπάνω τις φρεγάτες παρά την υποτιθέμενη συμφωνία με τον Γάλλο πρόεδρο
Εκτός από τα ψέματα για τον χρόνο πληρωμών, η κατάθεση του νομοσχεδίου για τις φρεγάτες από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Ν. Παναγιωτόπουλο αποκάλυψε άλλο ένα ψέμα του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ενώ τον Σεπτέμβριο ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση διαφήμιζαν ότι πέτυχαν τιμή μόλις 3 δισ. ευρώ, το τελικό κόστος αποκαλύπτεται ότι είναι 3,23 δισ.! Για την ακρίβεια, 237.000.000 ευρώ περισσότερα ή όσο κοστίζουν περίπου δύο νοσοκομεία.
Να θυμίσουμε ότι οι διαρροές του Μαξίμου υποστήριζαν ότι τα ζεύγη Μητσοτάκη και Μακρόν έκαναν νυχτερινή βόλτα στην Ακρόπολη μετά την Ευρωμεσογειακή Διάσκεψη στο Ιδρυμα «Σταύρος Νιάρχος», και ότι -εκεί και υπό το φως του φεγγαριού- ο Γάλλος πρόεδρος ζήτησε από τον πρωθυπουργό να βοηθήσει τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας του μετά την ήττα που υπέστη από τους Αμερικανούς λόγω της συμφωνίας AUKUS και της ακύρωσης της πώλησης γαλλικών υποβρυχίων, αξίας 80 δισ., στην Αυστραλία.
Κατά το κυβερνητικό αφήγημα, ο κ. Μητσοτάκης βρήκε περίπου «στην ανάγκη» τον κ. Μακρόν, απαίτησε καλύτερη τιμή και ο Γάλλος πρόεδρος… υπέκυψε. Χθες, όμως, αποκαλύφθηκε ότι ο φίλος Εμανουέλ δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και πρόσθεσε άλλα 237.000.000 ευρώ!
ΠΗΓΗ: NEWS BREAK.GR
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
6977868000 - 6907847307
esymygdonias@gmail.com
isaakostas@gmail.com
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ FB:
https://www.facebook.com/pg/esymygdonias
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE
https://www.youtube.com/channel/UC1GX6dXuXx706l-nfsST_8w/videos
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:https://www.e-synews.gr
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?=0
Δεν υπάρχουν σχόλια