Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


ΑΞΙΑ: ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: ΩΣ ΜΕΣΟ 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ Η ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΑ 

Η ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

 

Αυτό είναι το βαρύ κομμάτι. Είναι μια γραμμή που τα λέει όλα. 

Και δεν υπάρχει πουθενά η Τιμωρητική. 

 

Το ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ αγαπητοί μου Συνέλληνες μου δίνει κουράγιο.

 Σε αυτόν τον κόσμο ζω πολλά χρόνια, 

κάποιοι ξέρουν ότι είμαι πολύ περπατημένος, δεν έχω δει  ποτέ 

το ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΟ πουθενά. 

 

Δηλαδή, μια κοινωνία που να διανέμει την ΑΦΘΟΝΙΑ 

ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

  Πόσοι είμαστε; Είναι όπως η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ του ούζου. 

Πάμε μια παρέα τέσσερις φίλοι για ούζο, έχει τέσσερις ελιές; 

Ο καθένας θα πάρει την δικιά του. 

 

Αυτήν την ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 

ο κόσμος και η κοινωνία την έχει πάρα πολύ μεγάλη ανάγκη.

 

 Να διανέμει είτε τον πλούτο του κράτους, είτε τα οφέλη του κράτους,

 για να νιώσουν οι συνέλληνες ότι αυτό το κράτος είναι δικό τους 

κι ό,τι παράγει, αλλά και για το κακό.

 

Όταν έρχεται ένα κακό, δεν το νιώθουμε όλοι μαζί; 
Δεν διανέμεται; 
Δηλαδή, μια πείνα, μια κακουχία, μια καταστροφή, την νιώθουμε όλοι! 
Γιατί να μην λειτουργεί διανεμητικά ένα κράτος, που είναι του Πολίτη;
 
 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ.
 ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
 
Και θα πρέπει το Κράτος, ο,τιδήποτε είναι καλό για εμάς 
να μας το διανέμει. 
Τώρα όχι μόνο δεν το κάνει αυτό, κοιτάει που θα σου πάρει, 
πάντα σε δέρνει, πάντα πληρώνεις και πάντα χρωστάς.
 
  Η ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ;  Αυτό είναι χειρότερο ακόμα! 
 
 Εχω δει μια ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΗ όμως! 
Εν τω μεταξύ πολλοί νόμοι είναι τόσο γελοίοι και τόσο προκλητικοί
 σε μένα. Θυμάμαι παλιά ότι υπήρχε ο νόμος 
ότι όποιος δεν πλήρωνε την επιταγή, πήγαινε αυτεπάγγελτα 
το αδίκημα, μετά άλλαξε αυτό.
 Τώρα είδαμε ότι έβαλαν πολύ κόσμο φυλακή 
που κουβαλούσαν λαθρομετανάστες. Κυκλώματα, λέει 
που κουβαλούν λαθρομετανάστες,
 έβαλαν κάποιους φυλακή για 15-20 χρόνια. 
Τώρα έχει ανοίξει τα σύνορα ο Τσίπρας και μπαίνουν όλοι μέσα,
 χωρίς να υπάρχει κύκλωμα να παίρνει λεφτά. Κατευθείαν μέσα! 
 
Καλά ρε παιδιά, αυτοί μπήκαν φυλακή γιατί αυτό ήταν παράνομο,
 κι εσείς ανοίγετε τα σύνορα και τους βάζετε όλους μέσα;
 
 Έχω δει χιλιάδες νόμους στην δική μου την ζωή  και σίγουρα 
θα υπάρχουν εκατομμύρια νόμοι που σήμερα ισχύουν και αύριο 
δεν ισχύουν. Είναι τελείως γελοίο το σύστημα! 
Αύριο δηλαδή είναι όλοι νόμιμοι με τον ίδιο νόμο που εγώ εχθές
 ήμουν παράνομος.
 
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
 
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια