Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

5 +1 γερά «ραπίσματα» για την Νίκη Κεραμέως σε μια μέρα



Καθόλου καλά δεν ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα για την υπουργό Παιδείας. 

Απο χθες, η κυρία Κεραμέως δέχεται απανωτά "ραπίσματα" από διάφορους φορείς, με κορυφαίο το άδειασμα που της επιφύλαξε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός μιλώντας χθες στη Βουλή.

Αντίθετα με το αυταρχικό ύφος της υπουργού Παιδείας, η οποία προ ημερών είχε δηλώσει ότι τυχόν μαθητές που θα αρνηθούν να φορέσουν μάσκες θα "τιμωρηθούν" με απουσίες, ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίστηκε χτες πιο διαλλακτικός, καθώς η αδιαλλαξία Κεραμέως μετρήθηκε αρνητικά από τα στελέχη της κυβέρνησης που προσπαθούν να πιάσουν τον παλμό της κοινωνίας με βάση τις αντιδράσεις της κυρίως στα social media, αλλά και από τις δηλώσεις των ειδικών.

Έτσι ο Πρωθυπουργός, προσπάθησε να στρογγυλέψει τις γωνίες που είχε αφήσει η υπουργός του και να προλάβει τις αντιδράσεις που η κυβέρνηση βλέπει να έρχονται από την ερχόμενη Δευτέρα, λέγοντας τα εξής:

«Καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να υποχρεώσεις ένα παιδί 6, 7, 8 ετών να φορά συνέχεια τη μάσκα. Και είπαμε από την πρώτη στιγμή ότι η μάσκα σε αυτές τις ηλικίες έχει περισσότερο παιδαγωγικό χαρακτήρα. Δεν πρόκειται να τιμωρήσουμε κάποιο παιδί αν δεν φοράει τη μάσκα του».

Bέβαια ο κ.Μητσοτάκης δεν εξήγησε με ποιον παιδαγωγικό τρόπο που δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα θα κατορθώσει να αντιμετωπίσει ενδεχόμενο κύμα άρνησης γονέων και παιδιών να φορέσουν μάσκα στο μάθημα. Μένει να το δούμε στην πράξη.

Ομως αυτό δεν ήταν το μόνο άδειασμα που δέχτηκε η υπουργός Παιδείας. Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, επιφύλαξε όχι ένα, ούτε δύο όπως πιστεύαμε μέχρι νωρίς χτες, αλλά εντέλει τρία γερά αδειάσματα για την υπουργό. 

Το πρώτο, η γνωμοδότησή της ότι η αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια, που προσπάθησε να επαναφέρει η κ.Κεραμέως θεωρώντας το παιδαγωγικό μέτρο, δε μπορεί να εφαρμοστεί γιατί είναι αντίθετο με το Ευρωπαϊκό δίκαιο. Η αρχή, γνωμοδότησε ότι ενώ έχει όντως παιδαγωγικό χαρακτήρα ο χαρακτηρισμός της διαγωγής των μαθητών όταν γίνεται μέσα στο σχολείο, εντούτοις οι απολυτήριοι τίτλοι και τα πιστοποιητικά σπουδών, συνιστούν έγγραφα αποδεικτικά της φοίτησης, της επίδοσης και της ολοκλήρωσης ενός σταδίου εκπαίδευσης των μαθητών. Κατά συνέπεια, η αναγραφή της διαγωγής στους τίτλους σπουδών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν συνάδει με την αρχή της αναλογικότητας του άρθρου 5 του ΓΚΠΔ, καθόσον πρόσβαση στα έγγραφα αυτά χορηγείται και σε τρίτα πρόσωπα/αρχές, η δε αναγραφή της διαγωγής δεν είναι αναγκαία και ανάλογη του επιδιωκόμενου και εξυπηρετούμενου σκοπού αυτών των τίτλων, ο οποίος είναι η πιστοποίηση της φοίτησης και επίδοσης των μαθητών και της ολοκλήρωσης της εκπαίδευσής τους. 

Υπό το πρίσμα αυτό, μετά την αποφοίτηση του μαθητή από το σχολείο η αναγραφή της διαγωγής στους τίτλους σπουδών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθίσταται πλέον ανεπίκαιρο δεδομένο, η διατήρηση του οποίου δεν δικαιολογείται –κατά τα προεκτεθέντα- με βάση τους επιδιωκόμενους από τους σκοπούς που επιδιώκονται με τους τίτλους σπουδών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Το δεύτερο άδειασμα, ήρθε απο την ΑΠΔΠΧ για τα Θρησκευτικά. Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων έκρινε ότι η δήλωση των γονέων για την απαλλαγή από το μάθημα θρησκευτικών πρέπει να γίνεται με απλή επίκληση λόγων συνείδησης (κι όχι "θρησκευτικής" συνείδησης) όπως αναγράφει η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας». Αυτό η κ.Κεραμέως θα μπορούσε να το είχε προλάβει, αν η ενασχόλησή της με τα θρησκευτικά θέματα της επέτρεπε να σκεφτεί εγκαίρως κάπως πιο "ανοιχτά", με βάση τα δεδομένα της Ευρώπης και όχι της επιθυμίες της Εκκλησίας.

Το τρίτο και γερό άδειασμα όμως, η ΑΠΔΠΧ το επιφύλαξε για τα τηλεμαθήματα, και ειδικά το λεγόμενο live streaming, δηλαδή την ταυτόχρονη μετάδοση του ζωντανού μαθήματος. Παρότι η Αρχή δέχθηκε ότι κατ αρχήν είναι σύννομη η μετάδοση, έκανε πλήθος παρατηρήσεων για τον τρόπο εφαρμογής της καθώς και για την έκθεση αντικτύπου που κρίνεται ελλιπής, και τέλος έδωσε στο υπουργείο Παιδείας 3 μήνες προθεσμία για να συμμορφωθεί προς τις παρατηρήσεις, αλλά και να αναζητήσει εναλλακτικούς τρόπους μαθήματος.

Σχετικά με το θέμα αυτό, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) ανήρτησε το εξής σχόλιο: 

"Πρώτοι αμφισβητήσαμε δημοσίως την Υπουργό, τόσο στην επίκληση της ΑΠΔΠΧ ως σύμφωνης για την εκπομπή ζωντανης εικόνας της τάξης, όσο και για την νομιμότητα της καμερας μέσα σ'αυτή, απευθυνόμενοι στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ξεσηκώνοντας έτσι και τις Ομοσπονδίες. Μετά απο δυο συναντήσεις και μία εμπιστευτική επιστολή, μέσω των οποίων εκτέθηκαν με σοβαρότητα οι θέσεις μας στην Αρχή και της επικοινωνήσαμε το περιβάλλον λειτουργίας της σχολικής τάξης, προκειμένου οι ενστάσεις μας για την ζωντανή εκπομπή μαθήματος να γίνουν απολύτως κατανοητές, ήρθε και η απόφαση που για το Υπουργείο δεν είναι τόσο εύκολη όσο ο τίτλος περιγράφει. Ζητάμε λοιπόν να γίνει νέα Εκτίμηση Αντικτύπου κι ακολουθώντας την προτροπή της Επιτροπής και του Προέδρου ειδικότερα, ζητάμε επίσης να συμμετέχουμε σ' αυτή και δηλώνουμε πως, μπροστά του θα μας βρει και πάλι το Υπουργείο, σε οποιαδήποτε μορφή σχολικού big brother θα επιχειρηθεί να επιβληθεί"

Βέβαια αν κοιτάξει κανείς την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για τα τρία αυτά ζητήματα δεν θα βρει τίποτα από τα προηγούμενα, παρά μόνο θριαμβολογίες χωρίς περιεχόμενο και υποσχέσεις ότι θα λάβει υπόψιν τις παρατηρήσεις για τη διαγωγή. 

Και δεν σταματήσαν εδώ οι κατραπακιές. Ο Συνήγορος του Πολίτη, χτες αδειασε την Κεραμέως και για το ζήτημα των προσλήψεων αναπληρωτών από προσωρινούς πίνακες, διαπιστώνοντας κακοδιοίκηση και πιθανούς αποκλεισμούς εκπαιδευτικών, που αύριο θα τινάξουν στον αέρα το σύστημα όταν αυτοί οι άνθρωποι δικαιωθούν. Επισήμανε ότι η πρόσληψη εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2020-2021 βάσει προσωρινών πινάκων με ήδη γνωστά και μη αμφισβητούμενα λάθη και παραλείψεις, για τα οποία καμία ευθύνη δεν φέρουν οι υποψήφιοι, αποκλείει από την εργασία άτομα που ενδεχομένως το δικαιούνται με ό,τι αυτό συνεπάγεται: ασφαλιστική κάλυψη, προϋπηρεσία, μισθός, επίδομα ανεργίας κλπ. Επίσης τόνισε ότι πολλοί υποψήφιοι καλούνται να επωμισθούν τις συνέπειες για τα λάθη και τις παραλείψεις της Διοίκησης -καταρχάς με την υποβολή ενστάσεων στο ΑΣΕΠ, οπότε καλούνται, αν και άνεργοι ως επί το πλείστον, να καταθέσουν παράβολο ποσού είκοσι (20) ευρώ και κατά δεύτερον με την ενδεχόμενη απώλεια θέσης εργασίας- γεγονός το οποίο δεν συνάδει με την αρχή της χρηστής διοίκησης. Ο Συνήγορος ζητά να γίνουν ενέργειες με στόχο την ίση και δίκαιη μεταχείριση των υποψήφιων εκπαιδευτικών. Κουβέντα από την κ.Κεραμέως γι αυτό το 5ο κατά σειρά άδειασμα.

Αντίθετα, η υπουργός Παιδείας δημοσιοποίησε το νέο της εύρημα: Προσλήψεις...τριμηνιτών αναπληρωτών, δηλαδή εργαζομένων χωρίς δικαιώματα και αναλώσιμων, για να στηρίξουν το έργο της τηλεκπαίδευσης και να αναπληρώσουν όσους εκπαιδευτικούς ασθενήσουν. Προκάλεσε βέβαια νέο αναβρασμό στην εκπαιδευτική κοινότητα, που απο χθες έχει ακόμα έναν λόγο να "πετάει βελάκια" στο σκίτσο της συμπαθούς υπουργού, εισπράτοντας το 6ο ράπισμα σε μια μέρα.

Σε όλα αυτά προσθέστε τις ελλείψεις εκπαιδευτικών που ήδη έχουν διαπιστωθεί προτού καν ανοίξουν τα σχολεία και την επίμονη άρνηση του κράτους να αναζητήσει τρόπους αραίωσης των Τμημάτων παρότι πολλοί επιστήμονες το ζητούν 

Αν λοιπόν η εβδομάδα αυτή ξεκίνησε με πίκρα για την υπουργό Παιδείας, το πιθανότερο είναι ότι η επόμενη θα ξεκινήσει με ακόμα μεγαλύτερη. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι δεν θα μας... "μεταδόσει" την πικράδα.

ΠΗΓΗ  alfavita

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. 
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.


ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!! 

ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.


ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ @stratonikh
17,5 ΧΛΜ ΠΕΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΣΕΡΡΩΝ ΔΡΥΜΟ
email.stratonikisel@gmail.com
ΚΙΝ. 6977868000 – 6907847307


ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ FACEBOOK: https://www.facebook.com/pg/stratonikh_

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:                                                                        https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:                                                                      https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0

Δεν υπάρχουν σχόλια